S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » Selský rozum » Selský rozum a řízení podniku - elektronická verze


        

Selský rozum a řízení podniku - elektronická verze

skladem

 


0x
Skladem: 96 ks
Číslo produktu: 12
naše cena bez DPH : 135 Kč
naše cena s DPH (10 %):
149 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

  • Autoři: Jiří Marek, Petr Pacher
  • Ilustrace: Robert Jindra
  • Vydáno: 2016
  • Počet stran: 113
  • ISBN: 978-80-88186-10-6

Selský rozum poskytne čtenáři vlnu inspirace ze světa managementu a podnikové praxe. Získáte tipy, jak vést tým, zlepšit svoji komunikaci i porozumět zákazníkům. Vše atraktivní a odlehčenou formou.

Kniha se věnuje nejtipičtějším třecím plochám a popisuje je jiným úhlem pohledu doplněným o praktické příklady z reálných situací, které jsme zažívali, když jsme pomáhali klientům v různých odvětvích; od výroby, chemický průmysl až po oblast služeb.

Autor

Kniha Selský rozum je pro všechny, kteří hledají:

  • rady, jak se naučit lépe komunikovat
  • inspiraci do profesního i osobního života
  • tipy, čeho se při řízení firmy vyvarovat
  • doporučení, jak efektivněji vést lidi
  • poučení zábavnou formou

Přečtěte si ukázku z knihy

Atributy úspěšného podniku

Úspěšný podnik má jisté vlastnosti, které ho dotváří navenek. Pro český podnik jsou tyto atributy jiné než např. pro japonské. Vše je totiž odvislé od lidské mentality a ta je jak známo různá. V následujícím textu budeme diskutovat atributy, které by dle nás měl mít každý úspěšný podnik v České republice. Některé podniky kopírují tzv. nejlepší praktiky aplikované v jiných, zejména pak zahraničních firmách. Zapomíná se však na to, že nelze bezhlavě přenést a zkopírovat to, co je skryto v srdcích a myslích pracovníků, totiž to, čím je tvořena jejich národní mentalita.

Co přijde např. japonskému pracovníkovi normální, není přijatelné pro českého a naopak. A pak přichází rozčarování a mnoho otázek proč to nefunguje, když „tam“ to jde bez problémů? Manažeři jsou odvoláváni a nahrazování. Podstata problému je však hlubší než by se mohlo zdát. Ti, co hodnotí neúspěšnost bezhlavě přejímané praktiky řízení podniku, mnohdy zapomínají na to, že úspěch firmy je mimo jiné závislý na:

  • vyspělosti podnikové kultury;
  • odpovědnosti a mentalitě jedince;
  • správnosti podnikové strategie, vizí a cílů;
  • eliminaci rušivých vlivů;
  • stavu a kondici firmy;
  • schopnosti plnit dohodnuté úkoly.

Jak knihu vnímají čtenáři:

Ing. Jan Filipenský

"Úžasná knížka, nabitá mnoha informacemi. Některé z nich znám a intuitivně je používám, ale ještě jsem nikde nečetl, že by to někdo tak pregnantně uchopil a popsal. Díky tomu nad věcmi najednou jinak přemýšlím."

Ing. Jiří Březina

"Kniha je napsaná velmi čtivou formou. Velmi mě překvapilo, že se nezabývá planou teorií. A řeší hlavně to, co dělá firmu firmou - vztahy na pracovišti. Jak mezi pracovníky na stejné úrovni, tak mezi nadřízenými a podřízenými zaměstnanci."

Marek Kovář

"Děkuji, že někdo napsal takovou knihu, moje dlouholeté zkušenosti v malých i velkých společnostech postrádaly mnohdy jednoduchý selský rozum. Problematika je vtipně napsaná a pochopí ji skoro každý. Pro majitele firem a lidi co tyto firmy řídí, by tato kniha měla být povinnou literaturou."


Varianty tohoto produktu

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
Selský rozum a řízení podniku aneb jak si nezničit firmu, vztahy ani sebe
11
Selský rozum a řízení podniku aneb jak si nezničit firmu, vztahy ani sebe
skladem
naše cena 199 Kč

Kontakty

INSTITUTE OF APPLIED PSYCHOLOGY, S.R.O.

Adresa: Cejl 40/107, BRNO

PSČ: 602 00

Email: marketing@uam.university

Telefon: 703143366

ZmE0N